Vypnout zobrazení pro mobilní zařízení

Rychlé volby



Vyhledávání

Vypnout grafiku

Marketing v praxi

Marketing v praxi

Žáci třetích ročníků se v rámci výuky ekonomiky zúčastnili přednášky o marketingu.

 Absolvent naší školy, který při svém studiu na vysoké škole pracuje student brand manažer firmy Red Bull Matěj Šturala opět přijal naše pozvání a během dvouhodinové přednášky nechal žáky nahlédnout do marketingové dílny nejúspěšnějšího výrobce energetických nápojů na světě. Zevrubně popsal bezmála tři desetiletí fungující marketingový mix, který rakouské firmě založené Dietrichem Mateschitzem umožnil stát se přirozenou součástí nejzajímavějších akcí i osobností sportovního a kulturního světa. To vše přitom s relativně nízkým rozpočtem.

Red Bull je v mnohém revoluční značkou. Je to nápoj, který nechutná příliš dobře a jeho chuť je navíc zaměnitelná s desítkami jiných energy drinků, stejně jako jeho účinky. Přesto se díky chytrému marketingu spojenému se sponzoringem sportovních a kulturních událostí, u nichž není nouze o zvýšenou hladinu adrenalinu, stal světově nejznámějším nápojem v dané kategorii. Tím, kterým vám dává křídla a je cool. Tyto i další informace měli možnost žáci si poslechnout na přednášce, která byla doplněna videoukázkami. Přednáška byla pro žáky atraktivním doplněným učiva ekonomiky.

Ing. Jana Josefíková

09. 03. 2017 09:10:00 | Jana Josefíková